22323
X

اخبار

اخبار و اطلاعات اخبار
مدیرکل ساخت روسازی راه‌آهن: حدود 900 میلیارد تومان ارزش روز روسازی راه آهن رشت-بندر کاسپین
 

مدیرکل ساخت روسازی راه‌آهن: حدود 900 میلیارد تومان ارزش روز روسازی راه آهن رشت-بندر کاسپین

مدیرکل ساخت روسازی راه‌آهن گفت: روسازی راه‌آهن رشت-بندر کاسپین به طول 37 کیلومتر با استفاده از 4 هزار و 500 تن ریل و 14 دستگاه سوزن تولید شده در کارخانجات داخل کشور صورت گرفته است که ارزش روز آن حدود 900 میلیارد تومان برآورد می‌شود.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 | Article Rating
به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مهدی صیدگر استفاده از ریل ملی در روسازی راه آهن رشت-کاسپین را یکی از ویژگی‌های مهم در ساخت این مسیر ریلی اعلام کرد و گفت: به منظور اجرای روسازی این مسیر به طول 37 کیلومتر، 4 هزار و 500 تن ریل ملی و 14 دستگاه سوزن تولید داخل کشور به کار رفته است.
وی افزود: عمده‌ترین تجهیزات روسازی از جمله تراورس، ادوات پابند و سیستم انتقال بر مبنای استاندردهای بین المللی و با بهره از توان و تخصص مهندسان داخلی طبق آخرین تکنولوژی‌های روز بومی سازی شده است.
صیدگر نوع روسازی انجام شده در این مسیر ریلی را بالاستی با جوشکاری پیوسته بیان کرد و اظهارد اشت: به منظور انجام عملیات روسازی در این محور ریلی 88 هزار متر مکعب بالاست، 62 هزار قطعه تراورس و 124 هزار ست پابند به کار رفته است.
مدیرکل روسازی راه آهن در ادامه سیستم‌های ارتباطات را بخش دیگری از روسازی راه آهن دانست و افزود:‌ سیستم ارتباطات رادیویی DMR و سیستم انتقال نوری در این پروژه انجام شده است که نوع کابل فیبر نوری نیز 48 کر obuc SM انتخاب شده است.
وی ارزش روز عملیات روسازی صورت گرفته در راه آهن رشت-کاسپین را حدود 900 میلیارد تومان اعلام کرد.

تصاویر
  • مدیرکل ساخت روسازی راه‌آهن: حدود 900 میلیارد تومان ارزش روز روسازی راه آهن رشت-بندر کاسپین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجو
جستجو
تگ ها
تگ ها
آرشیو اخبار
آرشیو اخبار
Skip Navigation Links.

....

آخرین به‌روزرسانی این صفحه: دوشنبه 23 مهر 1403 08:46