22323
X

اخبار

اخبار و اطلاعات اخبار
ابلاغ وظایف جدید به مدیرکل دفتر پیگیری،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
 

ابلاغ وظایف جدید به مدیرکل دفتر پیگیری،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در حکمی وظایفی را به مدیرکل دفتر پیگیری،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به منظور برقراری نظم و ضرورت پاسخگویی سریع و صحیح به مکاتبات و پیگیری موارد ارجاعی واگذار کردند.
ﺳﻪشنبه، 03 خرداد 1390 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه، مهندس احمد صادقی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در حکمی خطاب به ابراهیم مشهدی "مدیرکل دفتر پیگیری،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات" وظایفی را علاوه بر وظایف محوله به منظور برقراری نظم و ضرورت پاسخگویی سریع و صحیح به مکاتبات و پیگیری موارد ارجاعی به ایشان واگذار کردند. مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در این حکم آورده است: "به منظور برقراری نظم و ضرورت پاسخگویی سریع و صحیح به مکاتبات و پیگیری موارد ارجاعی،لازم است ضمن انجام وظایف محوله نسبت به اجرای موارد ذیل اقدام ونتایج حاصله را به اینجانب گزارش نمایید. 1.پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استانها 2.پیگیری مصوبات سفرهای استانی هیات دولت 3.پیگیری مصوبات مربوط به صورت جلسه شورای راه و ترابری و مسکن استانها 4.پیگیری موارد ارجاعی از سوی مقام عالی وزارت و قائم مقام وزارت و تهیه پاسخ لازم 5.پیگیری موارد ارجاعی از سوی مراجع نظارتی(نهاد ریاست جمهوری-سازمان بازرسی کل کشور،دیوان محاسبات کشور و ...) و تهیه پاسخ مستدل و مستند 6.پیگیری مکاتبات ارجاعی از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جلوگیری از وعده های غیرممکن و انعکاس پاسخ مستدل 7.پیگیری کلیه تفاهم نامه ها در بخش های راه ، آزادراه و راه آهن 8.پیگیری سایر موارد ارجاعی از سوی اینجانب."
تصاویر
  • ابلاغ وظایف جدید به مدیرکل دفتر پیگیری،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجو
جستجو
تگ ها
تگ ها
آرشیو اخبار
آرشیو اخبار
Skip Navigation Links.

....

آخرین به‌روزرسانی این صفحه: دوشنبه 23 مهر 1403 08:46