به گزارش روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مهندس احمد صادقی در جلسه ی شورای مدیران شرکت ضمن اعلام این مطلب افزود: این شرکت وظایف حاکمیتی بسیار سنگینی که همان ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل در سراسر کشور است بر عهده دارد که رسیدن به نقطه تعالی در این زمینه نیازمند بودجه قابل توجه و سنگینی است که تامین منابع از راههایی جز بودجه دولتی را غیرقابل اجنتاب می کند.
وی افزود: اجرای 9 طرح آزادراهی به طول 652 کیلومتر، 18 طرح بزرگراه و راه اصلی به طول 2 هزار و 847 کیلومتر و 10 طرح راه آهن به طول یک هزار و 883 کیلومتر از عمده ترین پروژه های مهر ماندگار است که با تامین منابع به ارزش حدود 6 هزار و 800 میلیارد تومان تا پایان دولت دهم به بهره برداری می رسد.
صادقی یادآور شد: در سال جاری علاوه بر بودجه عمومی از سایر منابع مانند فروش سهام کارخانجات دولتی، تهاتر، روش اجرای پروژه به صورت EPCF و BOT، فروش اوراق مشارکت به ارزش حدود 3 هزار و 500 میلیارد تومان نیز استفاده شده است تا این پروژه ها به سرانجام برسند.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برای رسیدن به اهداف مهم تعیین شده عوامل مختلفی دخیلند که مهترین آن منابع انسانی است و منابع مالی در مرتبه دوم واقع می شود که بر همین مبنا ارتقا شرایط و سامندهی تخصص ها بر اساس وظایف در دستو کار قرار گرفته است.
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز
....