22326
X

اخبار

اخبار و اطلاعات اخبار
راه‌اندازی سامانه رسیدگی به شکایات شرکت ساخت و توسعه
 

راه‌اندازی سامانه رسیدگی به شکایات شرکت ساخت و توسعه

سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات و پدافند غیرعامل شرکت ساخت و توسعه از راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات شرکت به منظورمکانیزه کردن دریافت شکایات، ارایه کد رهگیری جهت آگاهی از مراحل انجام کار و سیستم اطلاع رسانی الکترونیک برای مراجعین خبر داد.
شنبه، 22 شهریور 1393 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و‌نقل کشور، سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات و پدافند غیرعامل از آغاز به کار سامانه رسیدگی به شکایات خبر داد و گفت: در اجرای تکالیف مقرر در ماده 25 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و به منظور مکانیزه کردن دریافت شکایات، از این پس مراجعه کنندگان به شرکت می‌توانند چنانچه از نحوه ارائه خدمات در زمینه‌های نقض قوانین، عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات شکایتی داشته باشند، علاوه بر طرق موجود برای دریافت و ثبت شکایات اعم از مکاتبه، دورنگار، پیغامگیرصوتی، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری در ساعات اداری، از طریق ارسال شکایات در سامانه مذکور که در وب سایت‌شرکت قرار گرفته است نیز نسبت به درج شکایات خود اقدام نمایند.

مهندس سندگل نظامی ارائه کد رهگیری توسط سیستم برای اطلاع رسانی شاکی از مراحل رسیدگی و نیز پرهیز از استناد و یا انتشار مطالب تائید نشده را از نکات قابل توجه در فرآیند پاسخگویی به شکایات در این سامانه دانست.

 وی در ادامه، حصول اطمینان از نتیجه حاصله در جهت افزایش رضایتمندی شاکیان، آگاهی از تلاش مسئولین شرکت در جهت رفع مشکلات و شناسایی و تشویق افرادی که توجه و اهتمام لازم برای رفع نارضایتی داشته‌اند را از اهداف راه‌اندازی این سامانه برشمرد.

سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات و پدافند غیرعامل، دسترسی مردم به مدیران برای ارسال شکایات و اعلام نارضایتی‌ها، امکان برخورداری از نظرات و پیشنهادات مراجعین، افزایش سطح رضایتمندی با توجه به توسعه فرهنگ مشتری مداری و تسهیل فرآیند دریافت، بررسی و پاسخگویی به شکایات را از دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه رسیدگی به شکایات بیان نمود.

 مهندس سندگل نظامی با اشاره به مراحل مدیریت شکایات در این سامانه گفت: فرآیند دریافت، ثبت اطلاعات، بررسی و کارشناسی، تشخیص و ارجاع و در مرحله بعدی، فرآیند دریافت پاسخ، ثبت نتایج و ابلاغ به شاکی از جمله مراحل مدیریت شکایات در سامانه مذکور است.

تصاویر
  • راه‌اندازی سامانه رسیدگی به شکایات شرکت ساخت و توسعه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجو
جستجو
تگ ها
تگ ها
آرشیو اخبار
آرشیو اخبار
Skip Navigation Links.

....

آخرین به‌روزرسانی این صفحه: دوشنبه 23 مهر 1403 08:46