به گزارش روابط عمومی شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، باقر حنفی ضمن اعلام این خبر افزود: به منظور افزایش ظرفیتهای لازم جهت سرعت بخشیدن به پایان مراحل کاری این پروژه، گروههای فعالیت اجرایی در طرح از 9 به 13 گروه افزایش یافت.
وی روند این افزایش را با استفاده از دستگاهها و ماشینآلات جدید و به روز که برخی از آنها راندمان کاری را تا 2 و نیم برابر ماشینهای معمولی بالا میبرند، قابل توجه توصیف کرد.
مجری پروژه آزادراه حرم تا حرم، در ادامه در خصوص نوع گاردریلهای استفاده شده در مسیر توضیح داد: گاردیلهایی که به منظور بالا بردن ایمنی راه از آنها استفاده میشود، دو نوع دارند، که به دو موج و سه موج شناخته میشود، که برای نصب گاردریل دوموج در هر متر مربع 19 کیلوگرم و سه موج در هر متر مربع 42 کیلوگرم آهن استفاده میشود.
حنفی میزان گاردیلهای نصب شده را در یک روز 420 متر در سه موج و 5 هزار و 389 متر در دو موج اعلام کرد.
مجری پروژه آزادراه حرم تا حرم، افزایش ایمنی مسیر را یکی از اهداف مهم و اساسی در احداث آزادراهها اعلام کرد و اظهار داشت: استفاده از گاردیلهای سه موج به منظور ارتقای سطح ایمنی در برخی از نقاط مسیر یکی از اقدامات مهم در راستای افزایش ایمنی راه بود که با توجه به نزدیک شدن زمان افتتاح این پروژه نصب علایم، تابلوها، گاردیلها نیز با سرعت بینظیری در حال انجام است.
در خاتمه گفتنی است: آزادراه حرم تا حرم حدفاصل قم تا گرمسار به طول 152 کیلومتر است که موجب کاهش 85 کیلومتری مسیر موجود خواهد شد و طبق مطالعات انجام شده با احداث این آزادراه یک و نیم ساعت در زمان سیر خودروهای سبک و دو و نیم ساعت در زمان سفر خودروهای سنگین صرفهجویی خواهد شد. همچنین صرفهجویی در مصرف سوخت، استهلاک، کاهش تصادفات، حفظ محیط زیست، سفر ایمن و روان و افزایش ایمنی از دیگر مزایای بهرهبرداری از این مسیراست.
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز
....