به گزارش روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، علی نورزاد ضمن بیان این خبر افزود: رویکرد وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر صرفا محدود به احداث پروژه ها نیست و تمامی مسائل جانبی چگونگی احداث نیز مدنظر قرار می گیرد تا روند اجرای پروژه سبب ایجاد مسائل و مشکلات منطقه ای نشود و آسایش مردم تحت تاثیر قرار نگیرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی استفاده از شبکه ریلی در حمل مصالح مورد نیاز برای اجرای پروژه را علاوه بر کاهش ترافیک، در حفظ محیط زیست نیز بسیار موثر دانست و گفت: احداث پروژه های زیرساختی حمل و نقل به حجم عظیمی از مصالح نیازمند است که حمل آنها از نقاط مختلف کشور به محل پروژه خود فرآیندی جداگانه را می طلبد.
نورزاد ادامه داد: با توجه به واقع شدن این آزادراه در حاشیه یکی از مسیرهای پرتردد کشور و با توجه به بافت طبیعی مناطق همجوار، استفاده از شبکه ریلی برای حمل مصالح مورد نیاز نه تنها در اضافه نشدن به حجم ترافیکی مسیر موجود کمک می کند، بلکه در کاهش آلاینده ها و حفظ محیط زیست نیز اثرگذار است.
وی بهره برداری از آزادراه قائم شهر-ساری را که به صورت 6 خطه احداث می شود سبب کاهش بارترافیکی شهرهای قائم شهر و ساری، کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، تسهیل در ترافیک شرق به غرب استان مازندران و بالعکس دانست و اضافه کرد: ارزش اقتصادی بهره برداری از این پروژه در طول دوره بهره برداری بر اساس برآوردها بیش از 2 هزار میلیارد تومان است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه 3 تبادل بزرگ، 14 پل رودخانه ای بزرگ، 16 گذر غیرهم سطح، 207 پل آبرو و 3 کیلومتر تونل رفت و برگشت را از جمله احجام و ابنیه فنی این پروژه عنوان کرد.
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز
....