به گزارش روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیراله خادمی ضمن بیان این مطلب افزود: در سال جاری تکمیل مطالعات بخش هایی از محورهای بزرگراه هایی که به عنوان حلقه های مفقوده در شبکه راه های کشور قلمداد می شوند با اولویت کریدورهای درجه یک بزرگراهی در دستور کار قرار دارد.
معاون ساخت و توسعه راه ها استفاده از تکنولوژی نوین در فرآیند ساخت راه ها را یک امر ضروری عنوان کرد و گفت: تلاش ما بر این است تا با تغییر رویکرد اجرای پروژه ها با استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله روسازی بتنی، تثبیت لایه های خاکریزی با استفاده از آهک و .. کاهش هزینه های اجرایی و افزایش بهره وری عملیات را در پروژه ها شاهد باشیم که در نهایت به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی خواهد انجامید.
توجه به معماری در طرح های جدید متناسب با محل و منطقه اجرای پروژه برای زیبا سازی محور و ابنیه های خاص از دیگر مواردی بود که خادمی در زمره برنامه های سال 94 عنوان کرد.
وی همچنین از تغییر رویکرد در اولویت بندی اجرای پروژه ها خبر داد و گفت: به سرانجام رساندن بحث تملک اراضی پیش از شروع عملیات اجرایی پروژه یکی از اقدامات مهمی است که در صورت اجرایی شدن از توقف عملیات اجرایی پس از عقد قرارداد جلوگیری می کند.
معاون ساخت و توسعه راه ها تهیه نرم افزار جامع تملک و ارزیابی محورها به منظور مکانیزه کردن روند ارزیابی، بررسی تدوین دستورالعمل برای استفاده از ارش افزوده اراضی حاشیه محورها جدید به خصوص در کنارگذر شهرها، بروز کردن برآورد عملیات اجرایی از طریق تهیه جدول مبانی طرح قبلا از شروع عملیات اجرایی و برنامه ریزی برای تجهیز امکانات پیمانکاران به ماشین آلات نوین با اختصاص حداقل 25 درصد از پیش پرداخت قراردادها را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سال 1394 عنوان کرد.
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز
....