به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، علی نورزاد نقش اصحاب رسانه را در حوزه ساخت زیربناهای حمل و نقل بسیار موثر عنوان و اضافه کرد: در این حوزه خبرنگاران می توانند صدای رسای مردم باشند و کاستی های موجود در این حوزه را به اطلاع مسئولان برسانند و مطالبات مردمی را در خصوص انواع راهها در سراسر کشور به مجریان امر منتقل کنند.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه ادامه داد: تجربه نشان داده است که تاکید و پیگیری خبرنگاران در خصوص بسیاری از پروژه های در دست احداث برای تسریع در عملکرد آنها در حالیکه کمبود منابع مالی مانع از اجرای این پروژه ها می شود، در توجه بیشتر سایر دست اندرکارن این حوزه برای کمک به وزارت راه و شهرسازی در جذب منابع بسیار موثر است.
وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در بسیاری از موارد همچون فرهنگ سازی در پرداخت عوارض، ما توانسته ایم با تکیه بر خبرنگاران و اقدامات رسانه ها برای افزایش اعتماد مردمی و نهادینه سازی فرهنگ پرداخت عوارض گام های شایسته ای برداشته ایم.
نورزاد توانایی رسانه ها برای ترغیب مردم و بخش خصوصی به مشارکت در ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور را از دیگر زمینه های همکاری در این حوزه دانست و گفت: رسانه ها با نگاه نقادانه و مشفقانه خود در حوزه زیرساخت های حمل و نقل همراه و بازوی پرتوان ما هستند که با حضور آنها تلاش ها و پیگیری های انجام شده در این صنعت به بهترین شکل در قالب ساخت راه، بزرگراه، آزادراه و راه آهن متبلور می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان ضمن تشکر و تقدیر از خبرنگاران حوزه ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اظهار امیدوارری کرد تا با همکاری تلاشگران، عرصه خبر بسترهای لازم برای آبادانی میهن عزیزمان فراهم شود.
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز
....