به گزارش روابط عمومی شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، علی نورزاد با اشاره به اهمیت این محور در کاهش ترافیک شمال کشور گفت: این کنارگذر به طول 4/ 11 کیلومتر در مسیر بزرگراه کناره شمال به طول 700 کیلومتر قرار دارد و به نام بزرگراه آستارا- گرگان مطالعه و در حال حاضر قسمتهای اعظمی از آن احداث شده است و با تکمیل سایر قسمتهای باقیمانده، ارتباط مناسبی در حاشیه دریای خزر ایجاد میشود.
وی افزود: طول این مسیر در استان گیلان از آستارا تا غرب رامسر در حدود 320 کیلومتر است و عملیات اجرایی از آستارا تا انزلی و دنباله آن کنارگذر انزلی در دست اجرا بوده و از انزلی تا رشت و از رشت تا رامسر نیز بخش های عمده آن احداث شده است.
نورزاد با تاکید بر سیاستهای دولت تدبیر و امید در خصوص اتمام پروژههای نیمه تمام زیرساختی کشور اظهار داشت: در راستای اجرای برنامههای دولت، رویکردهای وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بر اتمام هرچه سریعتر پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها بنا به دلایل متعددی به درازا کشیده است، استوار شده است تا با جلوگیری از اتلاف منابع ملی و به بهرهروی رساندن سرمایههای کشور این پروژهها به بهرهبرداری برسد.
نورزاد با اشاره به پیشرفت 53 درصدی این پروژه خاطر نشان کرد: کنارگذر لنگرود از محدوده تالشمحله در غرب لنگرود در کیلومتر 320 محور بزرگراه آغاز و قبل از شلمان خاتمه مییابد.
مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اهمیت این کنارگذر و افتتاح باند شمالی آن در آغاز سال اظهار داشت: با توجه به توسعه شهر لنگرود و ترافیک عبوری از محوره کناره شمال که بیش از 24 هزار وسیله نقلیه در روز برآورد میشود، مسیر تعریض شده در حاشیه جنوبی شهر که تبدیل به بلوار شهری شده است، پاسخگوی عبور ترافیک سراسری نیست لذا احداث کنارگذر خارج از طرح جامع این شهر ضرورت پیدا کرد.
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز
....