به گزارش روابط عمومی شرکت ساختوتوسعه زیربناهای حملونقل کشور، حبیب خراسانی با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابطعمومی به دست اندرکاران این حوزه در کشور گفت: دهکده جهانی که مک لوهان در سالهای پیش از آن صحبت میکرد، امروز با وقوع انقلاب ارتباطات و تکنولوژی کاملا به وقوع پیوسته و همین امر نقش ارتباطات و روابط عمومی را در میان علوم اجتماعی بیش از پیش برجسته کرده است.
وی اختصاص روزی به این نام را در جهان گواه این مدعا دانست و افزود: در دنیای ارتباطات، روابط عمومی به عنوان تنظیمکننده روابط درون و برونسازمانی وظیفه بازنمایی اقدامات و عملکرد سازمان به جامعه و ارایه بازخورد این اقدامات در جامعه را به سازمان بر عهده دارد.
رئیس روابط عمومی شرکت ساختو توسعه ادامه داد: همین مسئله سبب میشود تا روابط عمومی به عنوان نقطه اتصال و تعامل سازمان با جامعه ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت، در ارایه عملکرد بهتر و خدمات مطلوبتر هر سازمان بسیار موثر باشد.
خراسانی تنظیم ارتباطات درون سازمانی را از دیگر وظایف روابط عمومیها عنوان و اضافه کرد: کارکنان به عنوان نیروی محرکه هر سازمان، ایفاگر نقش اصلی در پیشبرد اهداف و وصول به موفقیت هستند و روابط عمومی در این میان بایست ضمن فراهمکردن بسترهای مناسب ارتباطی در هر سازمان با ابزارهای متکی بر فرهنگ در راستای بالابردن انگیزه، خلاقیت و تعالی کارکنان سازمان بکوشد.
وی با اشاره به انقلاب تکنولوژیها و فناوریهای نو ارتباطی وظایف و عملکرد روابط عمومیها را در عصر حاضر متفاوت دانست و گفت: با توجه به رشد روزافزون رسانههای ارتباطی بر بستر اینترنت، روابطعمومیها بایست با تسلط بر فناوریهای نو و با بهرهمندی صحیح از آنها در جهت تحقق روابط عمومی الکترونیک حرکت کنند.
در پایان اظهار امیدواری کرد تا روابط عمومی بتواند در کشور جایگاه خود را به عنوان یک نهاد موثر بیابد و با شناخت وظایف و مسئولیتها در عرصه ارتباطات، کارآمد و مفید عمل کند.
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز
....