به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، جلسهای با حضور علی نورزاد، نماینده شرکت ایتالیایی مسئول معماری و منظر راه آزادراه تهران- شمال و مدیرعامل شرکت احداث و بهرهبرداری آزادراه تهران- شمال پیرامون اقدامات صورت گرفته در این راستا برگزار شد.
نورزاد با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی به معماری و منظر راه تصریح کرد: توجه به منظر راه به معنای رعایت ویژگیهای خاص معماری، فرهنگی، زیست محیطی و ... هر منطقه در ساخت راهها است و انتظار ما این است تا تمامی اقداماتی که در این حوزه صورت میگیرد متناسب با فرهنگ و ویژگیهای خاص هر منطقه از آزادراه باشد.
وی پیشرفت فیزیکی زیباسازی پیرامون آزادراه را 40 درصد عنوان کرد و افزود: طی برنامهریزیهای انجام شده مقرر گردید تا کلیه اقداماتی که در این مسیر صورت میگیرد با توجه به سه فاکتور ایمنی، پایداری و همگونی و تناسب با محیط طراحی شده پیادهسازی شود و طراحی ایستگاه عوارضی نمونهای است که با الهام از این سه مشخصه در حال انجام است.
مدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور توجیه اقتصادی طرحها را یکی دیگر از فاکتورهای مهم در برنامه دانست و عنوان کرد: کلیه اقداماتی که در منطقه صورت میگیرد علاوه بر سازگاری با اقلیم و جغرافیای منطقه و شناخت محیط، نیازمند داشتن توجیه اقتصادی است و طبق این فاکتورها باید بهترین ایده انتخاب شود.
در پایان مقرر شد در جلسه آتی نماینده شرکت ایتالیایی طراحیهای مفهومی پروژه منظر راه را ارایه و در خصوص اقدامات بعدی تصمیمگیری شود.
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز
....