سوالات متداول
1- نحوه ارسال شکایات مردمی در سایت چگونه می باشد؟
با مراجعه به سایت و قسمت درباره ما می توانید شکایت ، انتقاد و پیشنهاد خود را ثبت کنید.
2- سرمایه گذاران چگونه می توانند از فرصت های سرمایه گذاری موجود در شرکت مطلع شوند؟
با مراجعه به بخش سرمایه گذاری در منوی اصلی
3- نحوه ارتباط مستقیم با مدیران عالی بخش های راهها ، راه آهن و آزادراهها چگونه می باشد؟
انتخاب گزینه معاونین و مدیران شرکت در قسمت درباره ما در منوی اصلی
4-به چه طریق می توان از اطلاعات مربوط به پروژه های بخش های راهها ، راه آهن و آزادراهها مطلع شد؟
با مراجعه به بخش زیرساخت ها در منوی اصلی
5- به چه طریق می توان از اطلاعات مربوط به پروژه های بخش های راهها ، راه آهن و آزادراهها مطلع شد؟
با مراجعه به بخش زیرساخت ها در منوی اصلی
6-از چه طریق می توان از اخرین وضعیت راه ها و آزادراهها و راه آهن های در دست ساخت مطلع شد؟
با مراجعه به بخش زیر ساخت ها و ورود به بخش مورد نظر در منوی اصلی
7- اطلاعات مربوط به مناقصات و مزایدات شرکت را چگونه بدست آوریم؟
کلیه مناقصات و مزایدات این شرکت از طریق سامانه ستاد ایران قابل دسارسی می باشد.
8- آیا مکاتبات با شرکت را باید حضوری انجام دهیم؟
خیر. از طریق ثبت نام در سامانه اتوماسیون اداری شرکت و دریافت کاربری و کلمه عبور، مکاتبات به صورت کاملا الکترونیکی صورت می گیرد.
9- شرکت های پیمانکاری و مشاوران چگونه از مطالبات خود مطلع می شوند؟
با عضویت در سامانه takrim.cdtic.ir
10- چگونه می توان از اخبار و رویداد های مربوط به راه و راه آهن و آزاد راه مطلع گشت؟
با مراجعه به سایت شرکت ساخت و توسعه و بخش اخبار و اطلاعات