زیربناهای حمل ونقل ریلی
...
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
شرح پروژه
  • باتوجه به لزوم اتصال آزاد راه به محور شریانی اصفهـان _ شیـراز مراتــب امکان سنجـی واتصال به محوراصفهان _ شهرضا دردست پیگیری جهت اخذ مجوزهای لازم می باشد.
یکی ازویژگیهای مهم شهراصفهان، اهمیت استراتژیک این شهر بعنوان نقطه تلاقی مهمترین محورهای ارتباطی در شبکه حمل و نقل کشور می باشـــد. گستــــرش شهر نشینی، افزایش ترافیک و وسعت شهر اصفهان همراه با افزایش جمعیـــت و وجود مراکز گردشگری، فرهنگی از یک سو ولزوم انتقال محصولات کارخانه های بزرگ ازجمله ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه، سیمان سپاهان، پلی اکریل، صنایع نظامی، فولاد صبا و ... بدون گذر از داخل شهر به مناطق جنوبی و در ادامه بــه محورهای ارتباطی استانهای چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و یزد باعث شد که موضوع مطالعات، پیرامون احداث کنارگذر غربی با مشخصــات ازادراه درمجاورت این شهر مطرح گردد. این آزاد راه بعنوان بخش مهمی ازشبکه شریانی شمال _ جنوب کشور در کاهش بار ترافیک و آلودگی هوای شهراصفهان و انتقال سریعتر بار و کالا و مسافر و صرفه جوئی در مصرف سوخت از نقــاط مهم و استراتژیکی یاد شده وصنایع حاشیه رودخانه زاینده رود وشهرک صنعتی مبارکه نقش بسزائی را ایفا خواهد نمود.
شرح مسیر
آزادراه کنارگذرغربی اصفهان در25 کیلومتری اصفهان ازمحور چهارخطه مورچه خورت اصفهان جدا شده وبا یک دستگاه تقاطع غیرهمسطح درادامه آزادراه کاشان - اصفهان بطرف جنوب ادامه یافته وپس ازقطع راه اصلی الیگودرز _ اصفهان (در غرب نجف آباد) و عبور از روی بزرگراه اصفهان_ ذوب آهن ( در محل گردنــــه گاوپیسه) و همچنین تلاقی با رودخانه زاینده رود در 6 کیلـومتـری مجتمـع فـولاد مبارکه به بزرگراه ارتباطی مبارکه 0 تقاطع کرکوند) ختم می گردد.
 
نقشه و نمودار ها


تصاویر مربوطه

 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
نسخه قابل چاپ
.